Naše služby

V České republice zásobuje Veolia Energie teplem více než 260 tisíc domácností zejména v Moravskoslezském, Olomouckém, Středočeském a Karlovarském kraji a také v Praze.

Zákazníkům je k dispozici 24 hodin denně 365 dní v roce bezplatná zákaznická linka, kde školení operátoři pomohou vyřešit, v co nekratší době, technické problémy, fakturační dotazy nebo jiné požadavky.
 

Zásady zpracování osobních údajů ve skupině Veolia
PDF - 87.51 KB
"Zásady zpracování osobních údajů ve skupině Veolia" ke stažení

Další službou pro zákazníky je aplikace D-line skupiny Veolia Energie v České republice, která slouží pro:

  • zadávání nejrůznějších požadavků (žádosti o zásah, technické nebo fakturační dotazy atd.),
  • přehled o jejich vyřízení (termín přijetí a vyřízení požadavku, případně informace o provedení zásahu),
  • sledování spotřeb,
  • nahlížení či stahování dokumentů, například faktur.

Veolia klade velký důraz také na sociální dimenzi svého působení. Její společenská odpovědnost se odráží v podpoře a partnerství řady společenských, kulturních a sportovních akcí pro širokou veřejnost ve městech a regionech. Pravidelně organizuje různé výchovně-vzdělávací akce pro děti.