Zákaznická linka - Energetické služby

Zákaznická linka Energie
Máte dotazy ohledně dodávek tepla, teplé vody či elektřiny? Potřebujete informace týkající se fakturace? Chcete zodpovědět technické dotazy?

Našim zákazníkům v celé České republice je k dispozici 24 hodin denně 365 dní v roce bezplatná zákaznická linka 800 800 860, kde vám školení operátoři call centra pomohou vyřešit v co nekratší době technické problémy, fakturační dotazy nebo jiné požadavky. Pro co nejrychlejší odpověď je třeba poskytnout operátorovi call centra základní identifikační údaje:

Pro technické dotazy:
adresu odběrného místa (zařízení, bydliště, sídlo) a předmět dodávek – elektřina, tepelná energie, chlad, služba (provozování apod.)

Pro fakturační dotazy:
Číslo zákazníka (číslo smlouvy, číslo faktury)

Pomáháme zákazníkům řešit jejich požadavky:
  • Problémy s dodávkami (teplo, teplá voda, elektrická energie atd.)
  • Technické dotazy
  • Fakturační dotazy (platby, zálohy, žádosti o zaslání kopií faktur atd.) 
  • Změny obchodních údajů a způsobu platby 
  • Obchodní dotazy