Profesionální zákaznický servis

Skupina Veolia ČR disponuje sítí zákaznických center pro služby související s dodávkou pitné vody a odváděním odpadních vod, která umožňují osobní kontakt se zákazníky. Pracovní doba center je uzpůsobena požadavkům zákazníků, kteří zde obdrží veškeré informace týkající se poskytovaných služeb.

Zákaznické centrum

Prostřednictvím telefonní zákaznické linky garantuje Veolia svým zákazníkům dostupnost informací 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Zkušení operátoři poskytují zákazníkům odpověď nebo radu na dotazy týkající se fakturace, smluv, kvality vody, poruch na vodovodní či kanalizační síti a další potřebné informace. 
 
Veolia spustila na své facebookové stránce také zákaznickou aplikaci Veolia Helpline, prostřednictvím které je poskytována zákaznická podpora online i na tomto kanálu.
 
Technické havarijní situace řeší 24 hodin denně 7 dní v týdnu a reakci na oznámení havárie zaručuje do 2 hodin.

Zákazníci mají k dispozici celkem 28 zákaznických center a 10 kontaktních míst.  Seznam zákaznických center nalezne zákazník na webových stránkách své vodohospodářské společnosti.


Cílem aktivit skupiny Veolia je neustálé zkvalitňování služeb a svoji nabídku každoročně rozšiřuje tak, aby vyšla vstříc různým požadavkům zákazníků i spotřebitelů. Momentálně nabízíme mimo jiné i tyto služby:

Mapa havárií a odstávek 

Mapa havárií a odstávek

Mapa havárií a odstávek poskytuje všem zákazníkům a spotřebitelům skupiny Veolia užitečné informace o aktuálních haváriích a plánovaných odstávkách. Zákazníka informuje například o datu zahájení i ukončení odstávky, zda je zajištěno náhradní zásobování a případně kde je dostupné. Mapa je přístupná z webových stránek jednotlivých vodárenských společností i prostřednictvím mobilní aplikace Moje Voda.
 

Platby faktur online 

Platby faktur online

Zaplatit fakturu on-line je možné pomocí platební karty VISA a MasterCard nebo přes platební tlačítko, což je odkaz do internetového bankovnictví s předvyplněným příkazem. Smluvní zákazníci si u platebního tlačítka vyberou svoji banku, u které mají internetové bankovnictví. V současnosti jsou do toho projektu zapojené tyto peněžní ústavy: Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisen Bank, mBank, ČSOB a Era. 
 


Inovativní platební metody

Platba faktury pomocí QR kódu

QR kód

Jde o speciální platební QR kód, který tiskneme na zúčtovacích dokladech. Platbu pomoci QR kódu lze provést na chytrých telefonech, ale nově také v platbomatech České spořitelny (pro zákazníky s účtem u ČS). Pokud použijete váš chytrý telefon, naskenujte QR kód, nacházející se na faktuře, pomoci aplikace vaší banky (nainstalované předem) do chytrého telefonu. Automaticky se tak načtou informace v něm obsažené a platební příkaz v aplikaci se vyplní správnými údaji. Platbu pak již stačí pouze potvrdit. Vyhnete se tak možným chybám, které vznikají při přepisování údajů do platebního příkazu banky.

Při platbě na platbomatu České spořitelny zvolíte v nabídce platbomatu „QR kód" a přiložíte fakturu ke čtečce. Platbomat načte veškeré potřebné údaje přímo z kódu a převede je do formátu příkazu k úhradě. Česká spořitelna má nyní 107 platbomatů po celé ČR, v letošním roce přibude dalších cca 20. Klienti ČS za platbu v platbomatu standardní poplatek 6,- Kč.

 

Platba faktury na terminálech Sazky pomocí čárového kódu

Platba pomocí čárového kódu

Chcete uhradit své vyúčtování za vodné a stočné v hotovosti? Stačí zajít ke kterémukoliv terminálu společnosti Sazka sázková kancelář, a.s.. Na Vaší faktuře najdete čárový kód, který předložíte na zmíněných terminálech (mimo Českou poštu) a uhradíte požadovanou částku. Oproti platbě složenkou na České poště zaplatíte poplatek pouze ve výši 15,- Kč (výše platby nerozhoduje). Terminály Sazky mají výhodu prodloužené otevírací doby a najdete je např. v prodejnách tabáku, čerpacích stanicích, večerkách apod.
 

Aplikace pro chytré telefony

Moje Voda a Moje VodaPlus

Aplikace pro chytré telefony

Vlastníte chytrý telefon s iOS nebo Android OS? Připravili jsme pro Vás dvě mobilní aplikace. První z nich, nazvaná Moje VodaPlus, je určena všem zákazníkům. Získáte díky ní nepřetržitý a zabezpečený přístup ke svému elektronickému zákaznickému účtu. Druhá aplikace, pojmenovaná Moje voda, je připravena pro širokou spotřebitelskou veřejnost a nabízí např. reálné zobrazení odstávek a havárií vody v Google mapách.

Aplikace jsou zdarma ke stažení v Google Play.
 

SMS Info

SMS info

Nenechte se zaskočit a buďte informováni o případném přerušení dodávky pitné vody.  Tyto informace jsou zákazníkům zasílány zdarma prostřednictvím SMS služby. Stačí se zaregistrovat a tím si aktivovat službu SMS Info. Registrovaným zákazníkům přijde přímo do jejich mobilu informace o přerušení dodávky vody, haváriích, některých větších provozních událostech, týkajících se výhradně adresy uvedené v registraci. 

Službu lze aktivovat kdykoliv. Možností je hned několik. Poslat SMS ve tvaru VEOLIA na telefonní číslo 720 001 112 nebo zavolat na zákaznickou linku společnosti. Příznivci internetové komunikace se mohou zaregistrovat prostřednictvím webových stránek www.voda-info.cz.


Zákaznický účet online

Zákaznický účet

Každý zákazník si může na webových stránkách svého dodavatele vody zřídit zdarma svůj zákaznický účet.
Díky tomuto zabezpečenému účtu získá zákazník přehled o své spotřebě, o všech odečtech a fakturách. Může online změnit výši svých záloh nebo smluvní údajeRezervační systém nabízí možnost domluvit si schůzku v zákaznickém centru přímo na přesnou hodinu.
 

Zásady zpracování osobních údajů ve skupině Veolia
PDF - 87.51 KB
"Zásady zpracování osobních údajů ve skupině Veolia" ke stažení

Další nabízené služby

  • Elektronická verze faktury v PDF formátu

  • Rozbor kvality vody vlastní studně

  • Interaktivní informace o haváriích v Google mapách

  • Informace o haváriích a odstávkách formou SMS zprávy do mobilu