Vysoká spokojenost se zákaznickým portálem skupiny Veolia

Potvrdila to v podzimním výzkumu agentura IBRS. Spokojenost s jeho využíváním je u individuálních zákazníků 99 %, u firem a bytových družstev pak dokonce stoprocentní.

Výzkumu se zúčastnilo 3 000 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem. Šetření, které se uskutečnilo od 13. září do 10. října 2021, proběhlo v Praze, ve Středočeském, Královéhradeckém, Olomouckém a Zlínském kraji. Pro vodárenské společnosti ze skupiny Veolia výzkum realizovala agentura IBRS - International Business and Research Services s.r.o.

„Celkově je se službami, které nabízejí vodárenské společnosti skupiny Veolia spokojeno 97 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého benchmarku trhu. U firem a bytových družstev je spokojenost na úrovni 98 %. Spokojenost s dodavatelem vody u individuálních zákazníků, bytových družstev i firem oproti roku 2020 opět vrostla,” uvádí
Miloš Rybáček
jednatel agentury IBRS

S kvalitou pitné vody spokojeno 93 % zákazníků

Češi jsou s kvalitou vody spokojení a potvrzují to i data aktuálního výzkumu. Nejvyšší hodnoty přitom vykazují zákazníci ve Středních Čechách, Královéhradecku a také v Praze. 
S vysokou kvalitou vody souvisí také dlouhodobá obliba pití vody z vodovodu. I letos téměř čtyři lidé z pěti doma běžně pijí kohoutkovou vodu. Zajímavostí je, že vyšší oblibu výzkumná agentura zaznamenala u žen.

Mimořádná profesionalita zaměstnanců

Jak Češi hodnotí vodárenské profesionály? Se zaměstnancem vodárny přišla do kontaktu více než polovina respondentů. Většina z nich (96 %) je s jejich profesionalitou spokojeno. Ještě vyšší je pak spokojenost s prací u odečítačů vodoměrů, kterou potvrzuje 99 % dotázaných (u firem dokonce 100 %). Podobně vysoká spokojenost je také s plynulostí dodávek vody, která u individuálních zákazníků dosahuje 97 %, o procento vyšší je u bytových družstev a firem.

Mladší internet, starší po telefonu

Nejpreferovanějším informačním kanálem vodáren jsou již tradičně zákaznická linka a webové stránky. V posledních letech však roste také zájem o internetový zákaznický účet (zákaznický portál), s kterým je spokojeno 99 % respondentů, u firem a bytových družstev je spokojenost dokonce stoprocentní. 

“V Praze je preference telefonu a internetu vyrovnaná, v ostatních regionech je o poznání silnější preference telefonu. Obecně platí, že mladší lidé dávají přednost internetu, starší telefonní lince,“ upřesňuje
Miloš Rybáček

Agentura IBRS působí na českém trhu přes 25 let a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. IBRS realizovalo na českém trhu více než 3700 projektů pro zhruba 700 různých klientů. Mezi klienty IBRS patří nejen významné korporace, ale i menší firmy z různých trhů. IBRS je korporátním členem světové organizace pro výzkum veřejného mínění a marketingový výzkum ESOMAR.