Za deset let se služby dodávky vody v Šanghaji-Pudongu staly světovou platformou odborných zkušeností uvádějící do praxe vrcholně inovační technologie v oblasti řízení sítí zásobování pitnou vodou.
Mimořádné výsledky
V Šanghaji řídí Veolia jednu z největších zakázek partnerství veřejného a soukromého sektoru pro správu čínských veřejných služeb dodávky pitné vody. Od roku 2002 se počet obyvatel okresu Pudong zvýšil o více než 1,5 milionu obyvatel. Velikost vodovodní sítě se zdvojnásobila a výroba nyní dosahuje téměř 1,5 milionu metrů krychlových vody denně, tj. více než dvojnásobek spotřeby v Paříži.
V současné době právě v Číně zásobuje Veolia pitnou vodou největší počet obyvatel.
Sledování 4 470 Km vodovodní sítě v reálném čase
Služby dodávky vody mají k dispozici kontrolní středisko vybavené poslední generací nástrojů na řízení vodovodních sítí. To umožňuje sledovat v reálném čase 34 úseků sítě zásobování pitnou vodou pomocí 400 měřicích přístrojů sloužících k lokalizování a zobrazování úniků nebo znečištění. Operátoři odpovědní za síť získají několika kliknutími přístup k 3D zobrazení veškerých instalací a k odpovídajícím technickým údajům. Systém je propojen se střediskem péče o zákazníky a umožňuje informovat obyvatele prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo SMS.
Régis Calmels,
generální ředitel společnosti Veolia v Číně
„Naší výzvou je podporovat udržitelný rozvoj města při jeho nepřetržitém růstu a současně zlepšovat výkon služby. V Číně jde všechno velmi rychle, a to jak růst, tak i technologie. Musíte být neustále na špičce.“
Klíčové údaje
- 3,7 milionu obyvatel má přístup k vodě
- 4 470 km sítí zásobování pitnou vodou
- 1,5 milionu m3 vody za den
- 100% dodržování kvality vody
Výhody pro zákazníka
- Vynikající provozní úroveň: zlepšování výkonu sítě, sledování instalací v reálném čase, lepší kvalita distribuované vody
- Řízení nákladů a investic
- Vysoká spokojenost obyvatel s kvalitou služeb
Řešení
- Úprava vody: projektování a výstavba, výroba, provoz a údržba
- Doprava vody: koncepce a pokládání sítí, distribuce
- Vztah se zákazníky: vztah se zákazníky a řízení prostřednictvím více informačních kanálů, správa účtů zákazníků, měření odběrů
- Správa údajů a služeb smart: monitorování infrastruktur v reálném čase, plánování zásahů, dynamické řízení ochrany kulturního dědictví
- Řízení a lidský kapitál: řízení zaměstnanců, průběžné vzdělávání

3,7 milionu obyvatel má přístup k vodě
100% dodržování kvality vody