OPERÁTOR/KA KONTAKTNÍHO CENTRA


NÁZEV PRACOVNÍ POZICE:      OPERÁTOR/KA KONTAKTNÍHO CENTRA
SPOLEČNOST:                               Solutions and Services, a. s.
MÍSTO VÝKONU PRÁCE:            Praha 10 - Hostivař
SMLUVNÍ VZTAH:                        smlouva na dobu: určitou
PRACOVNÍ DOBA:                       nepřetržitý provoz
DATUM NÁSTUPU:                     dohodou
BENEFITY:                                      plně hrazené stravenky, dovolená nad rámec Zákoníku práce, Edenred Cafeteria; nadstandardní preventivní péče; slevy na dopravu, cestování, volný čas u vybraných dodavatelů; firemní akce a další


< zpět na výpis pozic

Pracovní náplň
Hlavní náplň spočívá v profesionální telefonické a emailové obsluze zákazníka, podávání správných a komplexních informací o produktech a službách. Interní komunikace napříč technickými a administrativními útvary společnosti. Realizace informačních kampaních pro zákazníky.


Požadujeme

  • výborné komunikační schopnosti
  • uživatelská znalost práce na PC
  • dobrý slovní a písemný projev
  • ochota učit se novým věcem
  • praxe na obdobné pozici vítána
  • znalost angličtiny výhodou
  • vhodné pro absolventy


Nabízíme

  • zázemí silné nadnárodní společnosti
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • přátelský tým
  • nadstandardní firemní benefity
  • jeden týden dovolené navíc
  • možnost vzdělávání a tréninku
  • směnný a víkendový provoz
  • Místo výkonu Prace


Pokud Vás naše nabídka oslovila, pošlete prosím svůj aktuální strukturovaný profesní životopis na email michal.vit@veolia.com (vedoucí Kontaktního centra Praha).

 

< zpět na výpis pozic