Začal průzkum spokojenosti

Vodárenské společnosti ze skupiny Veolia zjišťují, jak jsou zákazníci spokojeni s jejich službami, a kde naopak vidí nedostatky. Od 4. září do 6. října 2014 mohou náhodně vybraní lidé počítat s telefonickými dotazy týkajícími se problematiky dodávek vody a odvádění a čištění odpadních vod.

Osloveni budou individuální zákazníci, bytová družstva, správcovské společnosti a firmy, celkem 3 700 respondentů. Průzkum se uskuteční ve všech regionech, kde Veolia provozuje vodovody a kanalizaci.

„Telefonický průzkum probíhá již desátým rokem a jeho výsledky budou k dispozici v druhé polovině října. Výsledky průzkumu využijeme k dalšímu zlepšování služeb,“ řekla Marcela Dvořáková, výkonná ředitelka komunikace a marketingu.

Telefonický průzkum spokojenosti pro skupinu Veolia provádí nezávislá agentura IBRS - International Business and Research Services s.r.o.