Tereza Karbanová, koordinátorka projektu a CSR manažerka skupiny Veolia, nám k tomu sdělila:
„Podobu informační kampaně jsme ponechali čistě na kreativitě zapojených učitelů a žáků a byli jsme opravdu příjemně překvapeni! Některé týmy vypracovaly webové stránky a dohodly si reportáž do regionální televize, jiným vyšel zajímavý článek v místním tisku, říká Tereza Karbanová, manažerka CSR projektů skupiny Veolia. Další školy například zorganizovaly sportovně-botanickou vycházku do přírody, uspořádaly tematický Den Země nebo vyšly přímo do ulic a snažily se oslovit kolemjdoucí. Našli se i kreativci, kteří natočili video na YouTube nebo uspořádali krásnou výstavu fotografií a obrázků rostlin. Nápadů na propagaci se sešlo opravdu hodně.
My jsme se společně s organizátory vydali nedaleko Příbrami do městečka Milín, kde si místní tým připravil pro veřejnost vycházku za milínskými orchidejemi. Málokoho by napadlo, že v kraji známém hornickou činností a těžbou uranu, najdeme orchideje. A věřte nebo ne, my je opravdu našli! Společně se skupinkou zvědavých místních jsme se za nimi vydali na procházku, během které jsme se dozvěděli i to, jak funguje aplikace Pl@ntNet a v praxi si ji vyzkoušeli. Paní učitelka a tým čtyř žáků nám byly skvělými průvodci a dovedly nás až na rozkvetlou louku s orchidejemi. Objevili jsme tak krásné a především chráněné - prstnatce májové. Bylo jich tam mnoho. Pozorovali jsme je a fotografovali. A společně tak objevili zase jeden poklad české přírody.“