Co nabízíme?

Zákaznický portál Moje Veolia

 

Zákaznický portál je nyní modernější a přehlednější. Novinkou je možnost platit faktury online pomocí platební karty VISA a MasterCard nebo přes platební tlačítko, což je odkaz do internetového bankovnictví s předvyplněným příkazem.
 
 

 

 

 

 

1. Uživatelům, kteří již přístup do zákaznického portálu mají, zůstanou po přihlášení do nového prostředí zachované údaje a historie spotřeb, faktur, požadavků a dalších údajů.

2. Nový účet do zákaznického portálu je možné vytvořit na internetových stránkách dané vodárenské společnosti nebo s pomocí rozcestníku moje.veolia.cz.

Přihlášením do portálu si můžete také vyřídit:

Nahlásit stav vodoměru

Změnit kontaktní údaje

Havárie a plánované odstávky vody

Zasílání elektronické verze faktury

Rezervace schůzek

Zákaznické požadavky a sledování jejich vyřízení 

 

Mobilní aplikace Moje Veolia

Mobilní aplikace je určena nejen odběratelům, ale také spotřebitelům a je k dispozici ke stažení pro uživatelská rozhraní Android i iOS. Naleznete v ní vše co na zákaznickém portálu.

 

 

 

 

 

Pro rychlý přístup do zákaznického portálu můžete využít QR kód.

Telefonní zákaznické linky 

Pražské vodovody a kanalizace

601 274 274

Severočeské vodovody a kanalizace

601 267 267

MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ

601 276 276

Středočeské vodárny

602 128 127

1. SčV

601 275 275

Královéhradecká provozní

601 273 273

Vodohospodářská společnost Sokolov

601 279 279

RAVOS

601 278 278

Zákaznická centra a kontaktní místa 

Mapa havárií a odstávek

Mapa havárií a odstávek poskytuje všem zákazníkům a spotřebitelům skupiny Veolia užitečné informace o aktuálních haváriích a plánovaných odstávkách. Zákazníka informuje například o datu zahájení i ukončení odstávky, zda je zajištěno náhradní zásobování a případně kde je dostupné. Mapa je přístupná z webových stránek jednotlivých vodárenských společností i prostřednictvím mobilní aplikace Moje Voda.

Inovativní platební metody

Platby faktur online 

Zaplatit fakturu on-line je možné pomocí platební karty VISA a MasterCard nebo přes platební tlačítko, což je odkaz do internetového bankovnictví s předvyplněným příkazem. Smluvní zákazníci si u platebního tlačítka vyberou svoji banku, u které mají internetové bankovnictví. V současnosti jsou do tohoto projektu zapojené tyto peněžní ústavy: Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisen Bank, mBank, ČSOB a Era. 

Platba faktury pomocí QR kódu

Jde o speciální platební QR kód, který tiskneme na zúčtovacích dokladech. Platbu pomoci QR kódu lze provést na chytrých telefonech, ale nově také v platbomatech České spořitelny (pro zákazníky s účtem u ČS). Pokud použijete váš chytrý telefon, naskenujte QR kód, nacházející se na faktuře, pomocí aplikace vaší banky (nainstalované předem) do chytrého telefonu. Automaticky se tak načtou informace v něm obsažené a platební příkaz v aplikaci se vyplní správnými údaji. Platbu pak již stačí pouze potvrdit. Vyhnete se tak možným chybám, které vznikají při přepisování údajů do platebního příkazu banky.
Při platbě na platbomatu České spořitelny zvolíte v nabídce platbomatu „QR kód" a přiložíte fakturu ke čtečce. Platbomat načte veškeré potřebné údaje přímo z kódu a převede je do formátu příkazu k úhradě. Česká spořitelna má nyní 107 platbomatů po celé ČR, v letošním roce přibude dalších cca 20. Klienti ČS za platbu v platbomatu uhradí standardní poplatek 6,- Kč.

Platba pomocí QR kódu

Platba faktury na terminálech Sazky pomocí čárového kódu

Chcete uhradit své vyúčtování za vodné a stočné v hotovosti? Stačí zajít ke kterémukoliv terminálu společnosti Sazka sázková kancelář, a.s.. Na Vaší faktuře najdete čárový kód, který předložíte na zmíněných terminálech (mimo Českou poštu) a uhradíte požadovanou částku. Oproti platbě složenkou na České poště zaplatíte poplatek pouze ve výši 15,- Kč (výše platby nerozhoduje). Terminály Sazky mají výhodu prodloužené otevírací doby a najdete je např. v prodejnách tabáku, čerpacích stanicích, večerkách apod.

Platba pomocí čárového kódu

Platba faktury nad 25.000Kč

Rádi bychom Vás informovali o chystané změně při platbě faktur nad 25.000,- Kč.
Dle Zákona o praní špinavých peněz ( AML ) je Sazka povinna identifikovat zákazníka platícího nad 1.000,- Euro. Vzhledem k narůstajícímu množství takových transakcí byl k 1.8.2017 nasazen do terminálu nový krok vyžadující identifikaci zákazníka na základě občanského průkazu a nahlášení údajů na Call centrum SAZKY. Bez takovéto identifikace nebude možné v platbě pokračovat.

Platba pomocí čárového kódu

SMS Info

Nenechte se zaskočit a buďte informováni o případném přerušení dodávky pitné vody.  Tyto informace jsou zákazníkům zasílány zdarma prostřednictvím SMS služby. Stačí se zaregistrovat a tím si aktivovat službu SMS Info. Registrovaným zákazníkům přijde přímo do jejich mobilu informace o přerušení dodávky vody, haváriích, některých větších provozních událostech, týkajících se výhradně adresy uvedené v registraci. 

Službu lze aktivovat kdykoliv. Možností je hned několik. Poslat SMS ve tvaru VEOLIA na telefonní číslo 720 001 112 nebo zavolat na zákaznickou linku společnosti. Příznivci internetové komunikace se mohou zaregistrovat prostřednictvím webových stránek www.voda-info.cz.