Co nabízíme?

Zákaznický portál Moje Veolia

 

Portál je přístupný pouze oprávněným osobám zákazníka na základě přiděleného uživatelského jména a hesla.

 

 

 

 

 

 

 

Přihlášením do portálu máte možnost:

1. sledovat své spotřeby a stahovat faktury

2. zaslat dotaz či požadavek a sledovat jeho řešení, včetně požadavků, které byly zadány telefonicky na Zákaznickou linku nebo emailem na info@veoliaenergie.cz

 

Žádost o přístup do aplikace
 

 

 

PDF
Zásady zpracování osobních údajů ve skupině Veolia (87.51 KB)

 

Zákaznická linka

Našim zákazníkům v celé České republice je k dispozici 24 hodin denně 365 dní v roce bezplatná zákaznická linka 800 800 860, kde jim školení operátoři call centra pomohou vyřešit v co nejkratší době technické problémy, fakturační dotazy nebo jiné požadavky.

 

 

 

 

Pomáháme řešit tyto požadavky:
1. Problémy s dodávkami (teplo, teplá voda, elektrická energie atd.)
2. Technické dotazy
3. Fakturační dotazy (platby, zálohy, žádosti o zaslání kopií faktur atd.) 
4. Změny obchodních údajů a způsobu platby 
5. Obchodní dotazy

 

Pro co nejrychlejší odpověď je třeba poskytnout operátorovi call centra základní identifikační údaje:
 
Pro technické dotazy:
adresu odběrného místa (zařízení, bydliště, sídlo) a předmět dodávek – elektřina, tepelná energie, chlad, služba (provozování apod.)
 

Pro fakturační dotazy:
Číslo zákazníka (číslo smlouvy, číslo faktury)